Digitale løsninger
Vi udvikler og vedligeholder selv vores digitale løsninger, og vi er klar til at tage telefonen 24 timer i døgnet, hvis der opstår spørgsmål. Vores løsninger er integreret med FrontDesk og andre nummer- og aftalesystemer og lavet med tanke på både medarbejderens og borgerens tid.
IT-system til Borgerservice
Vi tilbyder én samlet, brugervenlig platform til alle Borgerservices opgaver relateret til pas, kørekort og legitimationskort. IT-systemet gør hverdagen lettere for både borgere og medarbejdere, og det er integreret til alle relevante systemer.
Vielse
Biometric Vielse optimerer alle processer for vielser. Lige fra borgerens selvbetjening, over sagsbehandlingen med automatisk blanketudfyldelse, til digital kommunikation mellem alle parter. Systemet er fleksibelt bygget op, så hele opsætningen kan tilpasses den enkelte kommune, så de komplimenterer netop jeres sagsgang.
Online selvbetjening for borgere
Borgeren kan via nettet ansøge, betale og booke tid til pas og kørekort og legitimationskort hjemmefra. Det sparer tid i Borgerservice, fordi ansøgningen allerede er udfyldt og betalt, når borgeren møder op.