Vores kunder

Vi har et meget tæt samarbejde med vores kunder i kommunerne og staten. Vi er tilgængelige og udvikler løbende vores løsninger efter kundernes behov.

Stat

Kommune

Udtalelser fra vores kunder

Optimering og sammenhæng for effektiv borgerservice

“I Ballerup Kommune optimerer vi løbende arbejdsgange og processer, så vi kan levere god og effektiv borgerservice. Vi fokuserer på, at vores forskellige platforme spiller smidigt sammen i praksis, så vi både kan sikre en høj kvalitet i arbejdet og en god oplevelse for borgeren. Kombinationen af Biometric Solutions’ online selvbetjening og FrontDesk’s køsystem understøtter vores indsatser og sikrer et godt flow i sagsbehandlingen.“

 – Ballerup Kommune

Problemfrit leverandørskifte – selv i højsæsonen

“Vi skiftede midt i højsæsonen, og det gik over al forventning.”

– Lyngby-Taarbæk Kommune

Fleksibel løsning med godt design og forbedret borgerservice

“Biometrics løsning opfylder til fulde vores krav om godt design og fleksibilitet, og passer perfekt ind i vores arkitekttegnede foyer, som bruges til mange forskellige arrangementer.

Vi har nu en velfungerende selfie-stander, som er integreret i vores pas- og tidsbestilling. Det gør at vores borgere oplever et stærkt forbedret service, når systemet guider dem til at tage deres eget foto.

Herudover er vi positivt overrasket over de forbedringer der er i forhold til bestilling af kørekort - det er virkelig godt tænkt og en stor hjælp til at overholde de mange regler på området.

Selve skiftet af leverandør, inklusive undervisning og support, blev håndteret yderst professionelt af Biometric - og det var faktisk så enkelt som de satte os i udsigt.“

 – Skanderborg Kommune

All-in på Biometrics løsning giver smidigere og mere personlig borgerservice

“Vi er gået all-in på Biometrics løsning, som virker meget gennemtænkt i alle led i processen, når vi servicerer borgerne. Vi bruger funktionen med at udsende påmindelsesbreve til borgerne om udløb af pas og kørekort og kan se, at 150% flere starter processen hjemmefra, hvor de laver ansøgningen, bestiller tid og betaler på forhånd. De kan også ansøge om fornyelse af kørekort, og det har selvfølgelig bidraget til stigningen.

Når borgerne ankommer til Borgerservice oplever både de og vores medarbejdere, at ekspeditionen er smidigere, hurtigere og mere personlig for borgeren.”

– Hvidovre Kommune