....

Referencer / Vores kunder

..

References / Our clients

....

 

....

Vores kunder

Vi har et meget tæt samarbejde med vores kunder i kommunerne og staten. Vi er tilgængelige og udvikler løbende vores løsninger efter kundernes behov.

..

Our clients

We have a very close cooperation with our clients in the municipalities and the State. We are accessible and continuously develop our solutions according to client needs.

....

 

 

....

Udtalelser fra vores kunder

..

Testimonials from our clients

....

 

Vores ønsker var at vi lukkede ned om fredagen med den gamle løsning og kunne lukke op om mandagen med den nye løsning – særligt fordi vi stod midt i en travl periode med pasombytninger. 

Det håndterede Biometric meget professionelt og de havde hurtigt en implementeringsplan klar, som levede op til vores ønsker.

—    METTE CAMILLA H. BECH-MØLLER, LEDER AF BORGERSERVICE I VIBORG KOMMUNE

 
Hvidovre kommune_logo.png
 

“Vi er gået all-in på Biometrics løsning, som virker meget gennemtænkt i alle led i processen, når vi servicerer borgerne. Vi bruger funktionen med at udsende påmindelsesbreve til borgerne om udløb af pas og kørekort og kan se, at 150% flere starter processen hjemmefra, hvor de laver ansøgningen, bestiller tid og betaler på forhånd. De kan også ansøge om fornyelse af kørekort, og det har selvfølgelig bidraget til stigningen.

Når borgerne ankommer til Borgerservice oplever både de og vores medarbejdere, at ekspeditionen er smidigere, hurtigere og mere personlig for borgeren.”

—    MARGIT HALBERG, BORGERSERVICECHEF I HVIDOVRE KOMMUNE

 
Skanderborg_Kommunes_logo_cmyk.jpg

“Biometrics løsning opfylder til fulde vores krav om godt design og fleksibilitet, og passer perfekt ind i vores arkitekttegnede foyer, som bruges til mange forskellige arrangementer.

Vi har nu en velfungerende selfie-stander, som er integreret i vores pas- og tidsbestilling. Det gør at vores borgere oplever et stærkt forbedret service, når systemet guider dem til at tage deres eget foto.

Herudover er vi positivt overrasket over de forbedringer der er i forhold til bestilling af kørekort - det er virkelig godt tænkt og en stor hjælp til at overholde de mange regler på området.

Selve skiftet af leverandør, inklusive undervisning og support, blev håndteret yderst professionelt af Biometric - og det var faktisk så enkelt som de satte os i udsigt.”

—    CHARLOTTE DAHL, SKANDERBORG KOMMUNE

 
Fureso kommmunevaben.gif

“I Furesø Borgerservice er vi overgået til Biometric og FrontDesk tidsbestilling, fordi vi ønsker komplette løsninger, der kan hjælpe os til en god og effektiv borgerservice. Omskiftet fra tidligere leverandør til ny, gik helt uden problemer, med stor støtte og oplæring fra Biometric. Mine medarbejdere er vilde med Biometric sagsbehandlingssystemet, og ikke mindst supporten, hvor der altid bliver svaret hurtigt og præcist.”

—    MARIANNE RIIS SØBORG, AFDELINGSLEDER FOR FURESØ BIBLIOTEK OG BORGERSERVICE

 
Ballerup-Kommune_Byvåben.png

“I Ballerup Kommune optimerer vi løbende arbejdsgange og processer, så vi kan levere god og effektiv borgerservice. Vi fokuserer på, at vores forskellige platforme spiller smidigt sammen i praksis, så vi både kan sikre en høj kvalitet i arbejdet og en god oplevelse for borgeren. Kombinationen af Biometric Solutions’ online selvbetjening og FrontDesk’s køsystem understøtter vores indsatser og sikrer et godt flow i sagsbehandlingen.”

—    METTE BRINCH,  SEKRETARIATS CHEF I BALLERUP KOMMUNE

 

....

"Biometrics selvbetjening til pas og kørekort sparer tid for både os og borgerne."

—    SARA MIA PETERSEN, BORGERSERVICECHEF, FREDERIKSBERG KOMMUNE

..

"Biometric’s self-service for passport and driver’s licences saves time both for us and our citizens."

— SARA MIA PETERSEN, CIVIL SERVICE CHIEF, MUNICIPALITY OF FREDERIKSBERG

....

 
lyngby-taarbaek_logo_ny_crop.jpg

....

"Vi skiftede midt i højsæsonen, og det gik over al forventning."

—    JANNI DE LINDE, BORGERSERVICECHEF, LYNGBY-TAARBÆK KOMMUNE

..

"We switched in the middle of high season, and it went beyond all expectations."

— JANNI DE LINDE, CIVIL SERVICE CHIEF, MUNICIPALITY OF LYNGBY-TAARBÆK

....

 

....

"5 år med Biometric: Vi er rigtigt glade, det er meget brugervenligt og servicen er altid i top."

— BONNIE MALENE JENSEN, SAGSBEHANDLER, HOLBÆK KOMMUNE

..

"5 years with Biometric: We are really happy with it, it is very user friendly, and the service is always top notch."

— BONNIE MALENE JENSEN, CASEWORKER, MUNICIPALITY OF HOLBÆK

....

 

....

"Implementering og uddannelse tog kun en dag, og alle kunne bruge det fra dag et."

— MAJ BRITT JAHN, BORGERSERVICEMEDARBEJDER, IKAST-BRANDE KOMMUNE

..

"Implementation and training took only one day, and everyone was able to use it from day one."

— MAJ BRITT JAHN, CIVIL SERVICE EMPLOYEE, MUNICIPALITY OF IKAST-BRANDE

....

 

 

....

Stat

..

State

....

 
 

 

....

Kommune

..

Municipality

....